Siuntų draudimas

Hippos neteikia siuntų draudimo paslaugos, tačiau siuntėjas gali pasirinkti mokėti papildomą draudimo mokestį  atskiroms siuntoms, taigi:
Visoms vietinėms siuntoms, kurių pristatymas užsakytas Hipposapp platformoje, jų siuntėjams yra rekomenduojamas siuntų draudimas, kuris padengtų siuntą, jos pradanginimo arba apgadinimo atveju pristatymo metu. Tokiu atveju, reikalinga pateikti oficialų produktų arba apgadinimų vertės dokumentą. Siuntos draudimo suma yra 10% pristatymo kainos ir turi maksimalią apdraustą sumą iki 200 EUR. Jei siuntos vertė didesnė ir jai reikalingas papildomas draudimas, atsiųskite užklausą elektroniniu paštu (labas@hipposapp.lt), pateikite išsamią siuntos turinio bei siuntos pakuotės informaciją ir gaukite individualų draudimo pasiūlymą. 

Tai yra visiškas pristatymo garantas, kurį teikiame galutiniam Jūsų siuntų saugumui garantuoti. Jei turite klausimų, negalite apsispręsti ir reikia pagalbos, kreipkitės telefonu ar elektroniniu paštu, palikite žinutę ir jums bus suteikta visa reikalinga informacija.

Pardavėte produktą ir norite jį išsiųsti Lietuvoje? O gal verslo partneriams ar šeimos nariams norite nusiųsti šventinį sveikinimą? Jums aktualus pigus, bet skubus siuntų gabenimo būdas ir neturite laiko laukti pristatymo ilgiau nei šiandien? Hipposapp.lt – greičiausias pristatymo būdas Lietuvoje. Nuolatos geriname savo prekes ir paslaugas, investuojame į paslaugų kokybę bei komandą, kuri paslaugas suteikia. 


Naudodamiesi hipposapp.lt sistema, jūs ne tik galėsite naudotis savo siuntų sekimu, bet ir pateikti užsakymus, juos apmokėti ar tvarkyti savo paskyrą bet kuriuo paros metu. Sistema sukurta jūsų patogumui, o kilus klausimams ar prireikus konsultacijos dėl siuntos, galite kreiptis į Hippos komandą telefonu ar elektroniniu paštu. Hiper greičiu atsakysime į iškilusius klausimus. Galite būti tikri, jog išsiuntėte siuntą ekonomiškiausiu būdu.

Pristatymo ir grąžinimo taisyklės

Jeigu nesate patenkinti Jums pristatytų prekių kokybe ir norite jas grąžinti arba pakeisti, prašome ne vėliau kaip per 12 valandų nuo prekių pristatymo laiko mus informuoti el. paštu pretenzijos@hipposapp.lt . Kreipiantis dėl prastos paslaugos kokybės, privaloma pateikti nekokybiško produkto nuotrauką ar kitą informaciją patvirtinančią apie pretenziją.

SVARBIOS APLINKYBĖS
1.) Pristatymo teritorijoje prekes pristatome greičiau nei per 45min. 
2.) Minimalus krepšelis nėra taikomas ir už tai nėra taikomi papildomi pristatymo mokesčiai. 
3.) Maksimalus krepšelio dydis nėra taikomas ir už tai nėra taikomi papildomi mokesčiai. 
4.) Prekes Jums pristatys tik HIPPOS kurjeriai. 
5.) Kurjeriui atvykus į nurodytą vietą ir paskambinus į duris Jūsų lauks ne ilgiau 15min. 
6.) Nesulaukus Jūsų nurodytu adresu, užsakymas bus grąžintas į parduotuvę ir pinigai nebus grąžinami.